Heb jij HBO werk- en denkniveau? Ben jij klantgericht, secuur en pragmatisch?
Dan is deze functie wellicht interessant voor jou!
De medisch secretaresse is verantwoordelijk voor de invoer en het beheer van de dossiers en voor het eindproduct, het medisch advies.
De medisch secretaresse vormt de verbindende schakel tussen opdrachtgever en medisch adviseur.
De taken van de secretaresse ondersteunen de primaire processen van MedX Advies.
Er wordt gewerkt volgens afgesproken procedures. Een kritische houding ten aanzien het eigen werk is hierbij van groot belang net zoals overleg en samenwerking met collega’s.
Daadkracht, accuratesse, klantgerichtheid, integriteit, flexibiliteit en het vermogen om te schakelen tussen onderwerpen zijn typische kenmerken.
Jouw dagelijkse werkzaamheden:
- Invoeren nieuwe dossiers met controle op aangeleverde stukken;
- Beantwoorden vragen opdrachtgevers en medisch adviseurs;
- Uitvoeren opdrachten van opdrachtgevers en medisch adviseurs;
- Informatie opvragen en rappelleren;
- Controleren dossier op volledigheid, juiste invoer en dubbele stukken;
- Voorleggen dossier voor advies bij medisch adviseur middels sjabloon;
- Controleren advies op compleetheid en spelfouten;
- Doorsturen van gegevens aan opdrachtgever en derden via beveiligde omgeving;
- Mails van opdrachtgevers en derden verwerken of doorzetten naar verantwoordelijke medewerker;
- Expertiseaanvragen voorbereiden en versturen.
Opleidings- en ervaringsniveau:
- HBO werk- en denkniveau, administratief / secretarieel, bij voorkeur medisch secretaresse;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift en bij voorkeur ook Engels;
- Kennis van Word en Excel;
- Ervaring met werken in een CRM systeem;
- Kennis van het medisch advies binnen het letselschadetraject is een pré;
- Klantgerichtheid;
- Constructieve teamspeler.